Jamie goes USA !! - Reisverslag uit , van Jamie Marijnissen - WaarBenJij.nu Jamie goes USA !! - Reisverslag uit , van Jamie Marijnissen - WaarBenJij.nu

Jamie goes USA !!

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

22 Juni 2009 | ,

Ik ben alweer een jaar terug van mijn wereldreis.
Zoals jullie hebben kunnen lezen was dit een groot succes en blijft het reizen kriebelen.
Ik ben inmiddels begonnen met een studie en kan voorlopig niet voor een lange tijd weg. Wel heb ik lange zomer vakanties. Vandaar dat ik nu een mini reisje ga maken. En ik hoop dat het er niet bij eentje blijft :D
Mijn eerste mini reisje gaat naar de Amerika.
Ik ga eerst naar New York City, dan naar Washington DC, Flagstaff in Arizona, San Francisco CA en Medford in Oregon.
Dit allemaal in 5 weken.
Dus de aankomende tijd kunnen jullie weer al mijn avonturen in je inbox verwachten.

Jullie ook een fijne vakantie!!

xx Jamie

  • 22 Juni 2009 - 21:34

    Cindy:

    he leuk zeg ,nou ik wacht weer met smart op je verhalen . veel plezier .
    Greetz cindy

  • 23 Juni 2009 - 08:59

    Ashley:

    He Jamie

    Super leuk dat je gaat. Ik zal aan Mike vragen voor leuke adresjes in die steden. California is zijn geboorte staat dus ik denk dat hij wel wat weet. Ik ga het vanavond even vragen.

    Kus Ash

  • 27 Juni 2009 - 20:47

    Wendy:

    Hoi Jam, hoe was de reis? Ben benieuwd hoe je NY vindt. Zou je mij je email adres kunnen sturen naar wendy-younis@hotmail.com De online adres werkt niet meer x wendy

  • 27 Juni 2009 - 21:26

    Eelco:

    Hé Jam,

    Kijk je uit voor al die Starbucks in Amerika ;)

    Ben weer erg benieuwd naar al je verhalen.

    x Eelco

  • 04 Juli 2009 - 17:21

    Nancy Zwenger:

    he lekker druk weer gehad lees ik .fijn dat je reis goed verlopen is ,en dan ook nog tussen de hagenezen te grappig veel plezier verder leuk geschreven trouwens groetjes uit zonnig den haag hitte golf zon beetje doei

  • 14 Juli 2009 - 13:50

    Oma Kastelein:


    Hi Jamie,heb je foto's
    weer bewonderd, kijk uit
    naar de rest +verhalen
    kus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jamie

Dit ga ik doen! Al jaren zei ik enthousiast dat ik een half jaar naar Australie zou gaan. Nu ik 21 jaar ben gaat het dan toch echt gebeuren. De plannen zijn wel anders dan een half jaar Australie. Ik heb ondenkt dat ik aardig wat adresjes heb in het buitenland en zo is mijn wereld reis ontstaan. Ik verlaat ons kleine landje en laat de haagsche boel, duh buhl voor mijn trip around the world. Ik vertrek 22 januari voor 5 maanden en 8 dagen. Ik ga eerst 2 weken naar Bonaire, een dagje Miami, dan 3 weken Brazilie, 1 week san Francisco, 3 weken Nieuw Zeeland, 8 weken Australie en 6 weken Thailand. En dan...sta ik 30 juni om 15:40 weer op schiphol...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 111306

Voorgaande reizen:

12 December 2012 - 21 April 2013

The grand finaly: I'm going Down Under !

13 Juli 2012 - 15 Augustus 2012

Eurotrip 2012 !!

02 April 2011 - 01 September 2011

Live life in Koh Tao and South--Africa !!

22 November 2010 - 24 December 2010

Jamie goes Asia !!

03 Juli 2010 - 30 Juli 2010

Jamie for Kenya

26 Juni 2009 - 01 Augustus 2009

Jamie goes USA !!

22 Januari 2008 - 30 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: