Jamie goes USA !! - Reisverslag uit , van Jamie Marijnissen - WaarBenJij.nu Jamie goes USA !! - Reisverslag uit , van Jamie Marijnissen - WaarBenJij.nu

Jamie goes USA !!

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

22 Juni 2009 | ,

Ik ben alweer een jaar terug van mijn wereldreis.
Zoals jullie hebben kunnen lezen was dit een groot succes en blijft het reizen kriebelen.
Ik ben inmiddels begonnen met een studie en kan voorlopig niet voor een lange tijd weg. Wel heb ik lange zomer vakanties. Vandaar dat ik nu een mini reisje ga maken. En ik hoop dat het er niet bij eentje blijft :D
Mijn eerste mini reisje gaat naar de Amerika.
Ik ga eerst naar New York City, dan naar Washington DC, Flagstaff in Arizona, San Francisco CA en Medford in Oregon.
Dit allemaal in 5 weken.
Dus de aankomende tijd kunnen jullie weer al mijn avonturen in je inbox verwachten.

Jullie ook een fijne vakantie!!

xx Jamie

• 22 Juni 2009 - 21:34

Cindy:

he leuk zeg ,nou ik wacht weer met smart op je verhalen . veel plezier .
    Greetz cindy

• 23 Juni 2009 - 08:59

Ashley:

He Jamie

Super leuk dat je gaat. Ik zal aan Mike vragen voor leuke adresjes in die steden. California is zijn geboorte staat dus ik denk dat hij wel wat weet. Ik ga het vanavond even vragen.

Kus Ash

• 27 Juni 2009 - 20:47

Wendy:

Hoi Jam, hoe was de reis? Ben benieuwd hoe je NY vindt. Zou je mij je email adres kunnen sturen naar wendy-younis@hotmail.com De online adres werkt niet meer x wendy

• 27 Juni 2009 - 21:26

Eelco:

Hé Jam,

Kijk je uit voor al die Starbucks in Amerika ;)

Ben weer erg benieuwd naar al je verhalen.

x Eelco

• 04 Juli 2009 - 17:21

Nancy Zwenger:

he lekker druk weer gehad lees ik .fijn dat je reis goed verlopen is ,en dan ook nog tussen de hagenezen te grappig veel plezier verder leuk geschreven trouwens groetjes uit zonnig den haag hitte golf zon beetje doei

• 14 Juli 2009 - 13:50

Oma Kastelein: